فانوس تاریکی

فقط واسه تاریکی هایی که تو زندگیمون وجود داره

فانوس تاریکی

فقط واسه تاریکی هایی که تو زندگیمون وجود داره

باغ بی شکوفه(تقدیم به شهید کربلا)

                           _babol2011_blogfa_com_15.gif

 

 باغم که بی شکوفه شد

کرب و بلا مدینه شد

آمده مادر من

 

مولود کعبه پدرم

 سوره ی قرآن مادرم

به نیزه شد سرمن

 

 

 

 سرم  به رو ی نیزه شد

ذکر لب رقیه شد

بابای مظلوم من

 

مادر من به قتلگاه

با ناله و فغان و آه

غلطیده در خون من

 

جانم شده بر لب بیا ای خواهرم زینب

در برابرم-2

بهر دل مادر ببوس این حنجرم زینب

من مسافرم

تیرو کمون سهم گل شش ماهه است

 رقیه ام  مهمان تازیانه است

 

ادرک اخای ماه من باشد گواه

عباس به راستی پسر فاطمه است

 

 

پهلوی شکسته ی اکبر من روی زمین

قاسم و جعفر وعون افتاده ن از روی زین

 

ای سکینه ذوالجناح ازروی تو شرمنده است

جای خالی منو دیگر در  آغوشت ببین


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد